باز نشدن صفحه تنظیمات مودم زایکسل DEL 1312
نوشته شده توسط : danial

به نقل از رایانه کمک اینترنت کمک در صورتی که با مشکل باز نشدن صفحه تنظیمات مودم زایکسل DEL1312-T10B مواجه شدید ابتدا مودم خود را خاموش روشن کرده و در صورتی که مشکل شما حل نشد از صحیح بودن آی پی خود اطمینان حاصل نمایید . برای این کار وارد پنجره cmd شده و دستور ipconfig را تایپ کرده و اینتر کنید . مشاهده خواهید کرد که در سطر آخر در قسمت Ethernet adapter Ethernet در ردیف Default Gateway آدرس آی پی رابط مودم خود را می توانید ببینید. در صورتی که آی پی صفحه تنظیمات مودم خود را به درستی وارد کرده بودید مجددا وارد پنجره cmd شده و دستور ping DefaultGateway را تایپ نمایید و اینتر کنید . توجه داشته باشید که در قسمت DefaultGateway باید آدرس آی پی پیدا شده در مرحله قبل را بزنید مثلا: ping 192.168.1.1 
در صورتی که در این ردیف ها عبارتی مثل: Reply from 192.168.1.1: Destination host unreachable و یا Reply from 192.168.1.1: Destination host unreachable وجود داشت، مشکل می تواند از پیکر بندی ویندوز باشد. 
روش بعدی برای حل مشکل باز نشدن صفحه تنظیمات مودم زایکسل DEL 1312  بررسی تنظیمات شبکه در مرورگر می باشد . یکی از دلایل مهم که موجب عدم ورود به صفحه تنظیمات مودم می شود، تنظیمات شبکه در مرورگری است که از آن استفاده می کنید.  استفاده از هر گونه فیلترشکن ، پروکسی و سایر ابزارهایی که داده ها را با واسطه به مقصد می رسانند باعث بروز این مشکل می شوند. برای حل این مسئله ابتدا باید از همه این برنامه ها خارج شده و سپس اقدام به غیرفعال کردن Proxy و برگرداندن تنظیمات مرورگر به حالت پیش فرض نمایید.
چک کردن تنظیمات شبکه ویندوز ، بستن برنامه های مانع شونده و ریست کردن تنظیمات مودم از دیگر روش های حل مشکل بازنشدن صفحه 192.168.1.1 مودم زایکسل DEL 1312  می باشد . 

 

www.internetkomak.com/a/v/باز-نشدن-صفحه-تنظیمات-مودم--زایکسل-DEL-1312





:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: